درمان های چینی برای کیست های کلیه با بزرگ 16 سانتی متر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی برای کیست های کلیه با بزرگ 16 سانتی متر

اگر کیست های متعدد در کلیه از یک فرد توسعه، او باید بسیار توجه به وضعیت بیماری خود را پرداخت. کیست کلیه 16 سانتی متر فراتر از توانایی کلیه ها بوده است، و باید شروع به آسیب سلول های ذاتی کلیه. داروهای چینی مثل طب سنتی چینی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به مقابله با کیست های کلیه.

این ترشح مایعات خروجی است که باعث بزرگ شدن کیست کلیه به تدریج، به طوری که درمان باید قادر به مهار ترشح مایع از کیسه و خارج کننده مایعات از کت موجود می باشد. در طب غربی، تنها روش این است به حذف کیست بزرگ کلیه را به طور مستقیم از طریق عمل جراحی، اما قادر به مقابله با تولید مایع کیست است و می تواند تمام کیست های کلیوی در همان زمان مدیریت نیست. از این نقطه، عمل جراحی یک درمان اساسی برای کیست های کلیه است.

طب سنتی چینی (TCM) می تواند یک کیست کلیه در یک زمان کوتاه را حذف کنید، اما تمرکز بر کاهش تدریجی تمام کیست های کلیوی. با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، درخواست جذب مایع و غیر فعال سلول های کیسه کیستیک، TCM نشان برتری بزرگ برای درمان کیست های کلیوی. همانطور که بیشتر و بیشتر مایع کیسه خارج از بدن تخلیه، به تدریج کوچک و باعث هیچ خطری برای سلامت بیماران.

با این حال، تنها از نظر طب سنتی چینی ممکن است قادر به پاسخگویی به نیازهای بیماران، بنابراین طب میکرو چینی Osmotherapy ایجاد شده است. در این روش درمانی از خارج اعمال می شود، پس از آن هیچ عوارض جانبی و می تواند باعث بیمار برای به دست آوردن سرعت درمان است، اما گران تر از TCM.

این دو راه حل چینی برای کیست کلیه هستند. با توجه به وضعیت بیماری از بیماران، که ممکن است بهتر. برای پیدا کردن بهترین راه حل برای شما است که شما می توانید از دکتر اینترنتی به طور مستقیم مشورت کنید. 





:: برچسب‌ها: کیست کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: